Projektni predlog naslavlja problem slabe vidljivosti na križiščih ulic Na Rebri - Cesta na Grad in na križišču ulic Na Rebri - Zvezna ulica, kar povečuje nevarnost za udeležence v prometu. Zaradi postavljenih ograj in parkiranih vozil je preglednost močno omejena, kar lahko vodi do prometnih nesreč. Predlagana rešitev je postavitev ogledal, kar bi izboljšalo preglednost in s tem zmanjšalo tveganje za nesreče.
Predlagamo postavitev prometnega ogledala na nevarnih križiščih, kjer je vidljivost omejena zaradi ograj in parkiranih vozil. Bistvo predloga je izboljšati preglednost in povečati varnost za vse udeležence v prometu. S postavitvijo ogledala se bo zmanjšalo tveganje za nesreče, saj bodo vozniki imeli boljši pregled nad prometno situacijo in se lažje varno vključili na cesto.
Projekt bi se izvedel s postavitvijo prometnega ogledala na izbranem križišču, kjer je vidljivost omejena. Najprej bi bilo treba opraviti oceno lokacije, nato bi sledila nabava in namestitev ogledala na optimalno mesto, ki omogoča najboljši pregled nad prometom. Po postavitvi bi bilo treba preveriti njegovo učinkovitost in po potrebi prilagoditi položaj.
Projekt naj bi se izvajal na križišču ulic Na Rebri – Cesta na Grad, kjer bi bilo ogledalo mogoče postaviti ob cesti, nasproti ekološkega otoka. Poleg tega je vključevanje na Cesto na Grad iz smeri ulice Na Rebri izredno nevarno, saj vozniki nimajo zadostnega pregleda nad prometom. Na križišču ulic Na Rebri – Zvezna ulica pa ob že obstoječem ogledalu. Na tej lokaciji bi bilo potrebno dodati dodatno ogledalo, ki bi omogočalo vidljivost tudi na levo stran, saj trenutna postavitev omogoča pregled le na desno. Križišče je izjemno nevarno zaradi strmega naklona ulice in visoke ograje na levi strani, kar močno omejuje vidljivost ter onemogoča pravočasen pregled prihajajočih vozil z leve smeri. Zaradi vseh teh dejavnikov je postavitev dodatnega ogledala nujna za izboljšanje prometne varnosti in zmanjšanje tveganja nesreč.
o izvedbi projekta bi se bistveno izboljšala vidljivost na križiščih, kar bi omogočilo varnejše vključevanje vozil v promet. Vozniki bi imeli boljši pregled nad prihajajočimi vozili z leve in desne strani, kar bi zmanjšalo tveganje za prometne nesreče. Z večjo preglednostjo bi se povečala tudi pretočnost prometa, saj bi se vozniki lažje in hitreje odločali za varno vključitev na cesto. Celotno območje bi postalo varnejše tako za voznike kot tudi za pešce, kar bi prispevalo k večji prometni varnosti in boljšim voznim razmeram.