Na vpadnicah v Celje je vidno vedno več kričečih in ogromnih oglasnih tabel, jumbo plakatov in reklamnih panojev, ki dajejo ravno obratni učinek zeleni podobi mesta, katero si občani želimo. Oglasne table ne sodijo na zelene travnike kot samostoječi in izolirani objekti, temveč obstajajo določena mesta (v neposredni bližini nakupovalnih središč, trgovskem centru mesta, na fasadah trgovskih centrov, kot neprekinjena veriga na betonskih ograjah itd.), kjer s svojo podobo ne kazijo izgleda oz. celo vizualno dopolnjujejo infrastrukturo mesta.
Predlagamo izdelavo mestnega odloka (oz. ustreznega akta) ali spremembo obstoječega, če že obstaja. Akt naj predvidi postopno zmanjšanje števila obstoječih reklamnih panojev (recimo 30% na leto) in takoj omeji število/velikost le-teh na teh področjih za morebitne nove. Ob tem se poišče dodatna smiselna mesta za oglaševanje v trgovskih / industrijskih conah in tam dovoli dodatne, kot nadomestilo. Poenostavljeno - Kjer bi lahko namesto reklamnega panoja sredi travnika lahko raslo drevo, tam reklamna jumbo tabla nima mesta. Na betonskem zidu ob glavni prometni cesti, pa le-ta nebi kazila okolja.
Projekt je v celotni domeni MOC, verjetno ob posvetovanju njihovih služb za urejanje okolja (Urejeno Zeleno, Zelenice...) in pravne službe za pripravo odloka, akta.
Kot konkreten primer je vpadnica oz. cesta Levec -> Celje, kjer sredi naravnega okolja in travnika stojijo posamezni reklamni panoji. Ti panoji bi se naprimer lahko prestavili na betonski zid vojašnice na Kidričevi Ulici, kjer bi bistveno manj posegali v okolje in morda celo izboljšali izgled tega, povsem trgovskega dela Celja.
Zeleni travniki ob mestnih vpadnicah naj ostanejo zeleni, v znak dobrega sobivanja mesta in narave, reklamni panoji pa naj bodo tam, kjer jim je mesto - torej v strnjenih trgovskih in industrijskih središčih mest ob glavnih cestah na primernih mestih, kjer je že sedaj betonsko, umetno okolje.